Skip to main content

 

0%

Το Τεστ Χειρισμού Ταχυπλόου Σκάφους έχει χρόνο ολοκλήρωσης την μία ώρα.

Ο χρόνος σας τελείωσε!


Τεστ Χειρισμού Ταχυπλόου Σκάφους

Δοκιμάστε τις γνώσεις σας παίρνοντας μέρος στο Τεστ Χειρισμού Ταχυπλόου Σκάφους, ακριβώς όπως διεξάγεται και στις επίσημες εξετάσεις.

1 / 20

1) Ένα αλιευτικό πλοίο που αλίεύει με γρίπο το μήκος του δεν υπερβαίνει τα 50 μέτρα κατά τη νύχτα φέρει

2 / 20

2) Ο αναλάμπων(κίτρινος) χρησιμοποιείται

3 / 20

3) Κάθε πλοίο ρυμουλκό που ρυμουλκεί κατά την ημέρα πρέπει να φέρει

4 / 20

4) Ο Γαρμπής είναι άνεμος

5 / 20

5) Η κυκλοφορία των θαλάσσιων μοτοποδηλάτων και των HOVER CRAFTS, απαγορεύεται

6 / 20

6) Ένα ακυβέρνητο πλοίο την ημέρα φέρει

7 / 20

7) Ένα μηχανοκίνητο πλοίο κάτω των 50μέτρων όταν κινείται κατά τη νύχτα πρέπει να επιδυκνύει

8 / 20

8) Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το VHF ή το ραδιοτηλέφωνο δίνεται

9 / 20

9) Ο εφίστιος φανός φωτίζει τόξο

10 / 20

10) Προσήνεμη πλεύρα (Σοφράνο) είναι

11 / 20

11) Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης

12 / 20

12) Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν ορμό ο χειριστής οφείλει

13 / 20

13) Κατά την επιστροφή στο λιμάνι

14 / 20

14) Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο άνω των 50μ οφείλει να επιδεικνύει

15 / 20

15) Όταν δύο πλοία διασταυρώνουν τις πορείες τους(μηχανοκίνητα) και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης

16 / 20

16) Αν κατά τη διάρκεια του πλου ο καιρός επιδεινωθεί

17 / 20

17) Αν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από άλλα σκάφη που τραβούν σκιέρ

18 / 20

18) Κατά την καθέλκυση ενός σκάφους από μία ράμπα,γλίστρα που βρίσκεται κοντά σε πλαζ

19 / 20

19) Όταν ο κινητήρας είναι σε κίνηση οι στροφές πρέπει να είναι στο μέγιστο

20 / 20

20) Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι

Your score is

   Online Εγγραφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο